Op de Corda Campus in Hasselt biedt Cura Athletica een unieke mix van kinesitherapie, sportconsultaties en actieve preventie, speciaal voor sporters en gezondheidsbewuste individuen. Onze gebruiksvriendelijke website, met een SEO-score van 100 en uitstekende prestaties, trekt maandelijks 500+ unieke bezoekers en realiseert meer dan 30 conversies. Met een focus op professionaliteit, luxe en sportiviteit h(i)elpen wij onze partner om zijn doelen te realiseren!
De aanpak
- Eerst en vooral doen we een behoefteanalyse en een intake gesprek. Hieruit werd duidelijk wat Cura Athletica nodig had, de juiste branding en visibiliteit naar (potentiële patiënten).
- We bepalen in samenwerking het juiste design en welke tech stack we nodig hebben om hun noden te vervullen.
- Wij bouwen via agile techniek de gevraagde website en nemen de klant mee in het proces. Zo krijg je een inlog link om via “staging” mee te kijken. Dit wil zeggen dat je kan inloggen en meekijken zonder het al publiek staat.
- We zorgden ervoor dat de site tip top veilig is en de smart goals van de klant kan realiseren.
- We zetten een campagne op via google Ads om webtrafiek te verkrijgen en volgen de statistieken op.
- Volledige ontzorging: wij verzorgen updates, uitbreidingen, de e-mail adressen, hosting, domeinnamen,…
Zo blijft de site ook jaren in orde!
- Data en Metingen:
Binnen enkele maanden na lancering
groeiden de online boekingen met 30%, en de bounce rate daalde aanzienlijk. Door een gepaste google Ads campagne er bij te voeren ervaren we meer dan 30+ conversies per maand en meer dan 500 maandelijkse bezoekers. We halen een gemiddelde cost per click van onder de 75 cent (Klik hier om te vergelijken)! - Klant Tevredenheid en Reacties: well look at the provided image on the right!
- Bereikte Doelen: De site versterkt Cura Athletica’s
merk en verbetert de online zichtbaarheid, wat zich vertaalt in een hogere
klantbetrokkenheid en boekingen.